Ogłoszenie o naborze. Informacje o: kandydatach, terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
inspektora w Oddziale obsługi komisji Sejmiku i klubów radnych
w Kancelarii Sejmiku
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne lub o kierunku prawo lub europeistyka,
2) co najmniej trzyletni staż pracy w administracji samorządowej,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
4) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
5) znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
6) znajomość Statutu Województwa Podkarpackiego,
7) obywatelstwo polskie,
8) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
9) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10) nieposzlakowana opinia.
2. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
1) przygotowywanie merytoryczne i techniczne posiedzeń komisji Sejmiku:
- Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Sejmiku Województwa Podkarpackiego,
- Komisji Statutowej Sejmiku Województwa Podkarpackiego,
2) obsługa posiedzeń ww. komisji Sejmiku,
3) współpraca z przewodniczącymi ww. komisji Sejmiku,
4) przygotowanie i terminowe przekazywanie zawiadomień o posiedzeniach komisji wraz z materiałami na posiedzenie komisji, wniosków, opinii, stanowisk oraz innych dokumentów przyjętych przez ww. komisje do ich adresatów,
5) prowadzenie rejestru wniosków ww. komisji Sejmiku,
6) sporządzanie protokołów posiedzeń ww. komisji Sejmiku,
7) przygotowywanie projektów planu pracy ww. komisji Sejmiku,
8) opracowywanie materiałów sprawozdawczych dotyczących działalności ww. komisji Sejmiku,
9) zapewnienie pomocy ww. komisjom ze strony właściwych departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego,
10) sporządzanie pism, odpowiedzi na pisma oraz innych dokumentów związanych z zakresem zadań Kancelarii Sejmiku w zakresie obsługiwanych Komisji,
11) gromadzenie materiałów pomocnych w wykonywaniu mandatu przez radnych województwa,
12) udzielanie pomocy radnym województwa w kontaktach z pracownikami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, innymi urzędami i instytucjami,
13) opracowywanie materiałów dotyczących ww. komisji Sejmiku do zamieszczania w BIP oraz stronie internetowej Sejmiku,
14) sporządzanie odpisów, kopii i wyciągów z dokumentów dostępnych w Kancelarii Sejmiku w zakresie obsługiwanym przez Komisje,
15) udzielanie informacji, udostępnianie dokumentów zainteresowanym, w granicach określonych przepisami prawa,
16) wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego na polecenie przełożonych służbowych.
3. Warunki pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu – w siedzibie Urzędu,
4) pakiet socjalny.
4. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do
ogłoszenia),
2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
(np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),
4) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
5) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór –
załącznik nr 2 do ogłoszenia),
7) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
8) oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia),
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
10) kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 4 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.
W miesiącu styczniu 2019 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy inspektora w Oddziale obsługi komisji Sejmiku i klubów radnych
w Kancelarii Sejmiku, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. 217, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4
w terminie do dnia 25 lutego 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4.
UWAGA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego z siedzibą w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie: 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, kontakt osobisty w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
- dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,
- dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
- podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA
Władysław Ortyl
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na wolne stanowisko pracy inspektora
w Oddziale obsługi komisji Sejmiku i klubów radnych
Kancelarii Sejmiku
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
L.p. |
Nazwisko i imię/kod identyfikacyjny |
Miejsce zamieszkania |
1. |
AsHw19 |
Głogów Małopolski |
2. |
Kytm11 |
Tryńcza |
3. |
WQ12wq |
Ropczyce |
4. |
M19Pr8 |
Kraczkowa |
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 6 marca 2019 r. o godzinie 9.00 w pokoju 217 (II piętro) Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4.
Jednocześnie informuję, że na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się w wyznaczonym terminie z dokumentem potwierdzającym tożsamość. Niestawienie się kandydata w wyżej określonym terminie ( 6 marca 2019 r., godz. 9.00) skutkować będzie wykluczeniem z postępowania rekrutacyjnego.
Przewodniczący Komisji
Lesław Majkut
l