Deklaracja dostępności portalu BIP Samorządu Województwa Podkarpackiego.
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.podkarpackie.pl
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest niezgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Część filmów zamieszczonych w serwisie może nie posiadać napisów lub audiodeskrypcji.
- Niektóre linki mogą być puste lub nieopisane
- Niektóre podstrony wymagają optymalizacji struktury nagłówków.
- W kodzie HTML strony mogą pojawić się nieścisłości.
- Wyszukiwarka niekontrastowy napis nielogiczna struktura nagłówkowa wyników szukania
- Zakładka Statut nieopisane pliki niedostępne cyfrowo
- Zakładka Sytuacja społeczno-gospodarcza niedostępne cyfrowo pliki
- Zakładka Budżet i mienie niedostępne cyfrowo pliki
- Zakładki Nieruchomości i Ruchomości niedostępne cyfrowo pliki nielogiczna zawartość stron
- Zakładka Spółki niedostępne cyfrowo pliki
- Zakładka Planowanie przestrzenne niedostępne cyfrowo pliki
- Zakładka Informacje o środowisku niedziałające źle opisane linki
- Zakładka współpraca z NGO niedostępne cyfrowo pliki źle opisane i oznaczone linki
- Zakładka Uchwały Semiku niedostępne cyfrowo pliki
- Zakładka Prezydium Sejmiku nieodpowiednie opisy alternatywne
- Zakładka Radni Województwa tabela bez nagłówka napisy w zaniżonym kontraście
- Zakładka Komisje sejmiku brak podstrony
- Zakładka Petycje źle skonstruowane tabele
- Zakładka Uchwały Zarządu niedostępne cyfrowo pliki
- Zakładka Informacje ogólne nieaktualne informacje
- Zakładka Informacja publiczna nieopisane linki
- Zakładka zamówienia publiczne niedostępne cyfrowo pliki - skany
- Zakładka Kontrole zamówień publicznych niedostępne cyfrowo pliki
- Zakładka Schematy kontroli niedostępne cyfrowo pliki niewłaściwie opisane linki
- Zakładka sprawy do załatwienia niedostępne cyfrowo pliki niewłaściwie opisane linki
- Zakładka Regulaminy i organizacja wewnętrzna Urzędu niedostępne cyfrowo pliki niewłaściwie opisane linki
- Zakładka Rejestry i ewidencje niewłaściwie opisane linki
- Zakładka Archiwum brak etykiet wyszukiwarki niewidoczna zawartość pola brak fokusa w formularzu W razie problemów z dostępnością cyfrową, zapraszamy do kontaktu - można do nas napisać na adres e-mail lub zadzwonić.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty stworzone przed 23 września 2018r. mogą być niedostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Pliki pochodzące ze źródeł zewnętrznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Agnieszki Marczak — mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 17 743 32 94.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie,
- Adres: al. łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów,
- mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie udostępnia następujące aplikacje mobilne:
Dostępność architektoniczna
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie,
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
Budynek jest w pełni dostępny dla osób poruszających się na wózku.
Szczegółowy opis dostosowania naszej siedziby głównej.
Dostępność informacyjno-komunikacyjna
Szczegółowy opis dostępności informacyjno-komunikacyjnej.