Biuletyn Informacji Publicznej Samorządu Województwa Podkarpackiego

Mapa strony

Ogłoszenie o naborze. Informacja o: kandydatach, terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru.

URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO

al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35 – 010 Rzeszów

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

inspektora

w Oddziale wyboru projektów w zakresie wsparcia innowacyjności

i rozwoju gospodarczego osi priorytetowej I RPO

Departamentu Wspierania Przedsiębiorczości

 

 

1. Wymagania niezbędne:

1)  wykształcenie wyższe techniczne lub o kierunku prawo, administracja lub ekonomia,

2)  co najmniej trzyletni staż pracy,

3)  znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,

4)  znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

5)  znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,

6)  znajomość przepisów ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027,

7)  znajomość programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021- 2027 (FEP),

8)  znajomość przepisów dotyczących pomocy publicznej, w tym Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 651/2014 uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu, Komunikatu Komisji Zasady ramowe pomocy państwa na działalność badawczą, rozwojową i innowacyjną, Zawiadomienia Komisji w sprawie pojęcia pomocy państwa w rozumieniu art. 107 ust. 1 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej (GBER),

9)  znajomość zasad dotyczących określenia statusu (kategorii) przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika nr 1 „ Definicja MŚP” do GBER,

10)   znajomość przepisów dot. pomocy de minimis, w tym Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis,

11)   znajomość przepisów dotyczących funduszy strukturalnych w tym:

a)    Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i polityki Wizowej,

b)    Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1058 z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności,

12)   znajomość zagadnień związanych z realizacją zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021- 2027,

13)   znajomość zagadnień związanych z realizacją projektów o charakterze badawczo- rozwojowym lub udział w ich realizacji lub rozliczaniu,

14)   posiadanie wiedzy w obszarze ochrony własności intelektualnej,

15)   umiejętność oceny analizy finansowo- ekonomicznej projektów,

16)   znajomość zagadnień lub udział w realizacji projektów inwestycyjnych np. procedur  wynikających z prawa budowlanego, przepisów dotyczących ochrony środowiska.

17)   obywatelstwo polskie,

18)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

19)   brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

20)   nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

1)    dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, kreator prezentacji multimedialnych),

2)    znajomość języka angielskiego,

3)    komunikatywność,

4)    umiejętność pracy w zespole,

5)    umiejętność dobrej organizacji pracy.

3. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:

1)  uczestnictwo w przygotowaniu oraz aktualizowaniu dokumentów programowych dla programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021- 2027 (FEP),

2)  opracowywanie dokumentacji konkursowych do naboru projektów w ramach wdrażanych przez oddział działań FEP 2021- 2027,

3)  dokonywanie oceny formalnej złożonych wniosków o dofinansowanie,

4)  organizowanie oraz obsługa prac Komisji oceny projektów (KOP) w roli sekretarza (przygotowywanie umów oraz zleceń, organizowanie spotkań ekspertów dokonujących oceny merytorycznej i bieżąca z nimi współpraca, pośredniczenie w kontaktach pomiędzy ekspertami a wnioskodawcami, rozliczanie zleceń),

5)  przygotowywanie projektów uchwał Zarządu Województwa Podkarpackiego,

6)  udział w prowadzeniu szkoleń dla wnioskodawców z zakresu wdrażanych przez oddział działań FEP 2021- 2027,

7)  prowadzenie bieżących spraw związanych z wyborem projektów do dofinansowania i ich realizacją , np. występowanie o opinię do ekspertów zewnętrznych, występowanie do Koordynatora do spraw środowiska w ramach Instytucji Zarządzającej o dokonanie oceny dokumentacji pod kątem zgodności z wymogami środowiskowymi,

8)  kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonej przez oddział, obsługa systemu teleinformatycznego wspierającego proces wyboru projektów.

4. Warunki pracy:

1)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

2)    zatrudnienie w ramach umowy o pracę,

3)  praca na miejscu - w siedzibie Urzędu, możliwe wyjazdy służbowe lub udział w szkoleniach zamiejscowych,

4)  możliwe są szczególne sytuacje wymagające pracy w nadgodzinach,

5)  pakiet socjalny.

5. Wymagane dokumenty:

1)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),

2)  kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

3)  kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),

4)  oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),

5)  oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),

6)  oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),

7)  oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór – załącznik nr 2 do   ogłoszenia),

8)  oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując    w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia),

9)    kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania

10)   kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje).

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 4 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

 

W miesiącu kwietniu 2023 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy inspektora w Oddziale wyboru projektów w zakresie wsparcia innowacyjności i rozwoju gospodarczego osi priorytetowej I RPO Departamentu Wspierania Przedsiębiorczości, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4, Kancelaria ogólna, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 w terminie do dnia 29 maja 2023 r. Aplikacje, które wpłynął do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4.

UWAGA

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się  
o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

 

stosując art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że: 

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
    z siedziba w 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4,
  2. Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie jest Pani Małgorzata Krysińska- Żmuda. Kontaktować można się we wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych poprzez e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, osobiście w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
  3. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji
    o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
  4. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku
    z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, oraz przepisów szczególnych tj.:

         -  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,

         -  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

         -  ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

         -  ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

  1. Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie.
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa (np. podmioty związane z obsługą sfery socjalnej – ZUS, PFRON; wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa) oraz podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Informacja o wyniku naboru jest zamieszczania na tablicy informacyjnej UMWP oraz publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy.
  3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Urzędu,
  4. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w myśl obowiązujących przepisów. Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  1. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania,
  1. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.
  2. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebycia dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym naborze.
    W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne,
  3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA

Władysław Ortyl

 

 

 

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na wolne stanowisko pracy inspektora
w Oddziale wyboru projektów w zakresie wsparcia innowacyjności i rozwoju gospodarczego osi priorytetowej I RPO
Departamentu Wspierania Przedsiębiorczości
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów

 

L.p.

Nazwisko i imię/kod identyfikacyjny

Miejsce zamieszkania

1.

Aku121

Rzeszów

2.

DM3qw9

Rzeszów

3.

S27a07

Rzeszów

4.

Ms19Xc

Nienadówka

 

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 7 czerwca 2023 r. o godzinie 8.30 w pokoju 217 (II piętro) Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4. Jednocześnie informuję, że na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się w wyznaczonym terminie z dokumentem potwierdzającym tożsamość. Niestawienie się kandydata w wyżej określonym terminie (7 czerwca 2023 r., godz. 8.30) skutkować będzie wykluczeniem z postępowania rekrutacyjnego.

 

Przewodniczący Komisji
Lesław Majkut

 

 

 

 

 

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (załącznik nr 1_ kwestionariusz.docx)załącznik nr 1_ kwestionariusz.docx[OR] Anna Tomankiewicz14 kB2023-05-16 15:062023-05-16 15:06
Pobierz plik (załącznik nr 2_oswiadczenia 2018.docx)załącznik nr 2_oswiadczenia 2018.docx[OR] Anna Tomankiewicz15 kB2023-05-16 15:062023-05-16 15:06
Pobierz plik (załacznik nr 3_oswiadczenie_2018.docx)załacznik nr 3_oswiadczenie_2018.docx[OR] Anna Tomankiewicz13 kB2023-05-16 15:062023-05-16 15:06
Pobierz plik (załącznik nr 4_oswiadczenieRODO.docx)załącznik nr 4_oswiadczenieRODO.docx[OR] Anna Tomankiewicz14 kB2023-05-16 15:062023-05-16 15:06

 

Herb Województwa Podkarpackiego

 

© Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, tel. 17 850 17 00, fax 17 850 17 01, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.www.podkarpackie.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Kancelaria ogólna: poniedziałek 7:30 do 18:00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

 

Znak promocyjny Województwa Podkarpackiego

Polityka bezpieczeństwa | Ochrona Danych Osobowych | Cyberbezpieczeństwo | Koordynator ds. dostępności | Deklaracja dostępności | Mapa strony

Realizacja: Oddział ds. kreacji wizualnej i zarządzania serwisami internetowymi