Biuletyn Informacji Publicznej Samorządu Województwa Podkarpackiego

Mapa strony

Ogłoszenie o naborze. Ogłoszenie.

URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35 – 010 Rzeszów

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

starszego specjalisty
w Oddziale obsługi wniosków o płatność i autoryzacji płatności
Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich

  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie,
  2. co najmniej trzyletni staż pracy,
  3. znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
  4. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
  5. znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  6. znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
  7. znajomość Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027,
  8. znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem Priorytetu 8 - Rozwój lokalny kierowany przez społeczność programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021–2027,
  9. znajomość przepisów Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
  10. znajomość przepisów Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rozwoju lokalnym z udziałem lokalnej społeczności,
  11. znajomość przepisów rozporządzeń wykonawczych do ustaw, o których mowa powyżej, w zakresie działań wdrażanych przez samorząd województwa,
  12. znajomość procedur przekazywanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w ramach działań delegowanych samorządowi województwa, w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych określonych zakresem czynności,
  13. znajomość aktów prawnych regulujących ustrój i funkcjonowanie samorządu terytorialnego w Polsce, znajomość wewnętrznych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie Samorządu Województwa Podkarpackiego (w szczególności Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie),
  14. znajomość przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
  15. znajomość przepisów prawa UE dotyczących udzielania zamówień publicznych,
  16. znajomość przepisów Kodeksu cywilnego w części dotyczącej zamówień publicznych,
  17. znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  18. znajomość wybranych zagadnień z dziedziny finansów publicznych w tym: form organizacyjno-prawnych jednostek sektora finansów publicznych, zasad gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych, zasad i zakresu odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  19. znajomość przepisów ustawy Kodeks spółek handlowych,
  20. obywatelstwo polskie,
  21. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  22. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  23. nieposzlakowana opinia.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. minimum roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą beneficjentów aplikujących o środki pochodzące z UE,
  2. znajomość pakietu biurowego (MS OFFICE, Word, Excel, Power Point, ACCESS).
  1. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
  1. Realizacja zadań w zakresie pełnienia przez samorząd województwa roli podmiotu wdrażającego / instytucji pośredniczącej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (PROW 2014-2020) określonych przepisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz zapisami umowy delegowania zawartej pomiędzy Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie a Samorządem Województwa Podkarpackiego w zakresie weryfikacji wniosków o płatność oraz czynności związanych z tym procesem, w szczególności:
  • realizację zadań zgodnie z trybem i terminami wynikającymi z obowiązujących przepisów, umowy delegowania oraz procedur i instrukcji,
  • stosowanie procedur i instrukcji przekazanych przez agencję płatniczą,
  • prowadzenie postępowań w sprawach o wypłatę pomocy, w tym przyjmowanie i kontrola administracyjna wniosków o płatność oraz pełnienie funkcji pracownika weryfikującego,
  • weryfikację płatności na rzecz beneficjentów, w tym przygotowywanie oraz przekazywanie agencji płatniczej wszystkich dokumentów i dodatkowych informacji niezbędnych do dokonania wypłat środków,
  • pełnienie funkcji pracownika sprawdzającego w przypadku wyznaczenia przez kierownika,
  • zlecanie przeprowadzenia wizyt oraz kontroli w miejscu realizacji operacji,
  • wykrywanie, przeciwdziałanie występowaniu nieprawidłowości a w przypadku ich wystąpienia niezwłoczne podejmowanie działań w celu ich usunięcia oraz zapobieganie ich ponownemu wystąpieniu,
  • przygotowywanie i udostępnianie dokumentów oraz udzielanie wszystkich niezbędnych informacji do przeprowadzenia postępowania windykacyjnego wraz z poinformowaniem beneficjentów o podjętych czynnościach,
  • ustalanie nienależnych kwot pomocy i wzywanie beneficjentów do zwrotu tych kwot,
  • umożliwienie przeprowadzenia kontroli przez organy kontroli skarbowej, Najwyższej Izby Kontroli, przedstawicieli Komisji Europejskiej, Europejskiego Trybunału Obrachunkowego, Instytucję Zarządzającą, agencję płatniczą oraz inne uprawnione podmioty oraz przekazywanie agencji płatniczej informacji o tych kontrolach, ich wynikach oraz sposobie realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,
  • umożliwienie agencji płatniczej przeprowadzenia działań monitoringowych,
  • umożliwienie agencji płatniczej przeprowadzenie audytu,
  • udostępnianie lub przekazywanie uprawnionym podmiotom dokumentacji związanej z obsługą wniosków o płatność,
  • prowadzenie przez trenerów szkoleń, konsultacji zapewniających prawidłowe wykonywanie zadań,
  • stosowanie zasad przepływu informacji dotyczących szczegółowych warunków i trybu przyznawania i zatwierdzania pomocy finansowej oraz stosowania procedur w zakresie zadań delegowanych przez agencję płatniczą do podmiotów wdrażających w ramach PROW na lata 2014-2020,
  • bieżące wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
  1. Realizacja zadań w zakresie pełnienia przez samorząd województwa roli podmiotu wdrażającego /instytucji pośredniczącej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027 w zakresie weryfikacji wniosków o płatność oraz czynności związanych z tym procesem,
  2. Realizacja zadań w zakresie wdrażania Priorytetu 8 - Rozwój lokalny kierowany przez społeczność programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021–2027 w zakresie weryfikacji wniosków o płatność oraz czynności związanych z tym procesem w szczególności:
  • przeprowadzanie weryfikacji wniosków o płatność, które otrzymały dofinansowanie,
  • prowadzenie postępowań w sprawach o wypłatę pomocy, w tym przyjmowanie i kontrola administracyjna wniosków o płatność,
  • wykorzystanie systemów informatycznych w zakresie realizowanych zadań,
  • współpraca z Departamentem Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym w zakresie:
  1. zadań związanych z programowaniem Priorytetu 8 RLKS na potrzeby perspektywy finansowej 2021-2027 oraz uzgadniania konieczności wprowadzenia zmian do treści FEP 2021-2027,
  2. przy opracowaniu SZOP oraz jego zmian i aktualizacji.
  1. Współpraca z innymi komórkami Departamentu w zakresie wykonywanych zadań.
  2. Współpraca z innymi Departamentami w zakresie wykonywanych zadań.
  3. Wykonywanie innych czynności i zadań koniecznych do prawidłowego funkcjonowania Departamentu.
  1. Warunki pracy:
  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  3. praca na miejscu - w siedzibie Urzędu oraz możliwe wyjazdy służbowe,
  4. pakiet socjalny.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  3. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),
  4. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  7. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  8. oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacjeo kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia),
  9. kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje)

 

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 4 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

 

W miesiącu listopadzie 2023 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy starszego specjalisty w Oddziale obsługi wniosków o płatność i autoryzacji płatności Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4, Kancelaria ogólna, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 w terminie do dnia 18 grudnia 2023 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4.

 

 

UWAGA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.

 

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

stosując art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego z siedzibą w 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4,
  2. Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie jest Pani Małgorzata Krysińska- Żmuda. Kontaktować można się we wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych poprzez e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, osobiście w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
  3. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
  4. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, oraz przepisów szczególnych tj.:
  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  1. Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie.
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa (np. podmioty związane z obsługą sfery socjalnej – ZUS, PFRON; wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa) oraz podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Informacja o wyniku naboru jest zamieszczania na tablicy informacyjnej UMWP oraz publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy.
  3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Urzędu,
  4. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w myśl obowiązujących przepisów, Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5.  Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.
  7. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebycia dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym naborze. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA

Władysław Ortyl

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (załącznik nr 1_ kwestionariusz.docx)załącznik nr 1_ kwestionariusz.docx[OR] Anna Tomankiewicz14 kB2023-12-06 08:492023-12-06 08:49
Pobierz plik (załącznik nr 2_oswiadczenia 2018.docx)załącznik nr 2_oswiadczenia 2018.docx[OR] Anna Tomankiewicz15 kB2023-12-06 08:502023-12-06 08:50
Pobierz plik (załacznik nr 3_oswiadczenie_2018.docx)załacznik nr 3_oswiadczenie_2018.docx[OR] Anna Tomankiewicz13 kB2023-12-06 08:502023-12-06 08:50
Pobierz plik (załącznik nr 4_oswiadczenieRODO.docx)załącznik nr 4_oswiadczenieRODO.docx[OR] Anna Tomankiewicz14 kB2023-12-06 08:502023-12-06 08:50

 

Herb Województwa Podkarpackiego

 

© Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, tel. 17 850 17 00, fax 17 850 17 01, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.www.podkarpackie.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Kancelaria ogólna: poniedziałek 7:30 do 18:00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

 

Znak promocyjny Województwa Podkarpackiego

Polityka bezpieczeństwa | Ochrona Danych Osobowych | Cyberbezpieczeństwo | Koordynator ds. dostępności | Deklaracja dostępności | Mapa strony

Realizacja: Oddział ds. kreacji wizualnej i zarządzania serwisami internetowymi