Ogłoszenie o naborze. Informacja o: kandydatach, terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
kierownika
w Oddziale obsługi kancelaryjnej i zarządzania dokumentacją
Departamentu Organizacyjno-Prawnego
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej czteroletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy z elektronicznym obiegiem dokumentów ( mile widziane doświadczenie we wdrażaniu elektronicznego obiegu dokumentów).
- Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
- realizacja wsparcia w zarządzaniu systemem elektronicznego zarządzania dokumentacją, w szczególności poprzez bieżący nadzór i koordynację prac związanych ze sprawnym funkcjonowaniem dziedzinowego systemu teleinformatycznego, jego dalszym rozwojem i wdrażaniem koniecznych usprawnień przy ścisłej współpracy z Wieloosobowym stanowiskiem ds. koordynacji systemu EOD i systemów dziedzinowych,
- przygotowywanie w zakresie organizacyjnym oraz formalnoprawnym dalszego rozwoju elektronicznego zarządzania dokumentacją, składu chronologicznego jako pomocniczego, a następnie podstawowego sposobu załatwienia spraw w Urzędzie, przy ścisłej współpracy z Archiwum zakładowym,
- udział w opracowywaniu procedur wewnętrznych dotyczących załatwiania spraw i obiegu dokumentacji,
- prowadzenie kancelarii ogólnej Urzędu w tym:
- obsługa elektronicznego obiegu dokumentów,
- obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ESP,
- obsługa korespondencji przesłanej w drodze przekazu elektronicznego poczty e-mail,
- przyjmowanie i przekazywanie przesyłek wychodzących operatorowi pocztowemu,
- prowadzenie rejestru przesyłek przychodzących do Urzędu,
- prowadzenie rejestru przesyłek wychodzących z Urzędu,
- segregacja i dystrybucja korespondencji odpowiednio: Marszałkowi Województwa Podkarpackiego, Członkom Zarządu Województwa Podkarpackiego, Przewodniczącemu Sejmiku Województwa Podkarpackiego, Sekretarzowi Województwa Podkarpackiego i dyrektorom departamentów Urzędu,
- przygotowywanie dokumentów dotyczących zamówień w zakresie usług pocztowych,
- przygotowywanie i procedowanie umów w zakresie realizacji zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Oddziału z podmiotami zewnętrznymi,
- nadzór nad realizacją zawartych umów,
- monitorowanie realizacji umów na usługi pocztowe,
- weryfikacja i rejestracja dokumentów księgowych w programie finansowo-księgowym,
- dzienne oraz miesięczne rozliczanie kosztów usług pocztowych,
- prowadzenie spraw związanych z postepowaniem reklamacyjnym za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie zadań realizowanych przez Oddział,
- nadzór nad pracą Oddziału i wsparcie w bieżącej realizacji zadań.
- Warunki pracy:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- praca na miejscu – w siedzibie Urzędu,
- pakiet socjalny.
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje
z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy), - oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia), - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
- oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
- oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia),
- kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi.
Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 4 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.
W miesiącu lipcu 2024 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy kierownika w Oddziale obsługi kancelaryjnej i zarządzania dokumentacją Departamentu Organizacyjno-Prawnego, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4, Kancelaria ogólna, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 w terminie do dnia 19 sierpnia 2024 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4.
UWAGA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
stosując art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego z siedziba w 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4,
- Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie jest Pani Małgorzata Krysińska- Żmuda. Kontaktować można się we wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych poprzez e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, osobiście w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
- Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji
o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji, - Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, oraz przepisów szczególnych tj.:
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie,
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa (np. podmioty związane z obsługą sfery socjalnej – ZUS, PFRON; wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa) oraz podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Informacja o wyniku naboru jest zamieszczania na tablicy informacyjnej UMWP oraz publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Urzędu,
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia
przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w myśl obowiązujących przepisów, Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, - Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania,
- Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych,
- Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebycia dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym naborze. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne,
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA
Władysław Ortyl
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na wolne stanowisko pracy Kierownika
w Oddziale obsługi kancelaryjnej i zarządzania dokumentacją
Departamentu Organizacyjno-Prawnego
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów
L.p. |
Nazwisko i imię/kod identyfikacyjny |
Miejsce zamieszkania |
1. |
MB1986 |
Hyżne |
2. |
Łg1812 |
Rzeszów |
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 27 sierpnia 2024 r. o godzinie 10.00 w pokoju 217 (II piętro) Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4.
Jednocześnie informuję, że na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się z dokumentem potwierdzającym tożsamość. Niestawienie się kandydata w wyżej określonym terminie (27 sierpnia 2024 r., godz. 10.00) skutkować będzie wykluczeniem z postępowania rekrutacyjnego.
Przewodniczący Komisji
Lesław Majkut