Biuletyn Informacji Publicznej Samorządu Województwa Podkarpackiego

Mapa strony

DYREKTOR WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA

IM. ZOFII Z ZAMOYSKICH TARNOWSKIEJ W TARNOBRZEGU,

UL. SZPITALNA 1, 39-400 TARNOBRZEG 

OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKA:
 
Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu;
Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału Onkologii Klinicznej;
Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału Okulistyki z Pododdziałem Okulistyki Dziecięcej;
Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału Kardiologii;
Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału Neonatologii;
Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej;

Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów określonych w §12 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012r. sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 430) tj.:
1) Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
2)Dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska, dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu;
3)Opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
4) Inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
5) Kopie dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 4, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów;
6) Oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska;
7) Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na dane stanowisko.
Do konkursu mogą przystąpić kandydaci, którzy posiadają kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 lipca 2023 roku w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2023 r., poz. 1515).
Oferty wraz z dokumentami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz.U. z 2021r., poz. 430) należy składać w ciągu 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia, pod adresem: 
Wojewódzki Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu 39-400 Tarnobrzeg, Szpitalna 1– Sekretariat Szpitala 
Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu kontaktowego oraz adnotację o treści: „Konkurs na stanowisko …. (należy podać nazwę stanowiska objętego konkursem) Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu”.
Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w ciągu 60 dni od upływu terminu składania wymaganych dokumentów w siedzibie Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg. O terminie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Podstawowe informacje o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Szpitala są do wglądu kandydatów w Wojewódzkim Szpitalu im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznie 15 812 32 56

PODSTAWA PRAWNA:

  1. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (t. j. Dz.U. z 2021r. poz. 430);
  2. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz.U. z 2021r., poz. 430);
  3. Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej( t. j. Dz.U z 2022 r. poz.633 ze zm.).
    Klauzula informacyjna dla Kandydatów do pracy – rekrutacja, o przetwarzaniu danych osobowych i prawach z tym związanych

    Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych – zwanym dalej RODO) informujemy, że:

    1)    Administrator Danych Osobowych: Administratorem Pani /Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39- 400 Tarnobrzeg, adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 15 812 30 01 tel./fax 15 812 32 63

    2)    Inspektor Ochrony Danych: Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych,z którym można się skontaktować w sprawach ochrony danych osobowych i realizacji swoich praw pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
    tel. 15 812 32 10 lub pisząc na adres siedziby szpitala wskazany w ust.1

    3)    Cel i podstawy przetwarzania: Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postepowania rekrutacyjnego (art.6 ust.1 lit, b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (aet.6 lit. A RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator danych będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to odrębną dobrowolną zgodę (art. 6 ust.1 lit. a RODO), która może zostać odwołana
    w dowolnym czasie. W tym celu prosimy o zamieszczenie w dokumencie aplikacyjnym oświadczenia o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej
    w Tarnobrzegu moich danych osobowych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb przyszłych rekrutacji”.
    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie.

    4)    Podstawa przetwarzania: Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy oraz Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej.

    5)    Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być organy i instytucje kontrolujące w ramach nadzoru przestrzegania przepisów z zakresu prawa pracy, sądom i prokuratorom.

    6)    Okres przechowywania danych: Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystanie danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.

    7)    Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    8)    Prawa osób, których dane dotyczą: mają Państwo prawo do:

    1)  prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    2)  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych.,

    3)  prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    4)  prawo do usunięcia danych osobowych,

    5)  prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).

    9) informacja o wymogu podania danych: Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

    10) Informujemy, że w myśl art. 13 ust. 2 pkt f i art. 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 /679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) kandydat i jego dane nie podlegają decyzji opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniuze względu na odmienne podstawy przetwarzania danych osobowych.

     

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (Dokument od podmiotu zewnętrznego niedostępny cyfrowo.pdf)Dokument od podmiotu zewnętrznego niedostępny cyfrowo.pdf[OZ] Beata Bróż-Szaluś1054 kB2024-08-29 11:372024-08-29 11:37
Pobierz plik (Dokument od podmiotu zewnetrznego niedostępny cyfrowo 2.pdf)Dokument od podmiotu zewnetrznego niedostępny cyfrowo 2.pdf[OZ] Beata Bróż-Szaluś1046 kB2024-08-29 13:192024-08-29 13:19

 

Herb Województwa Podkarpackiego

 

© Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, tel. 17 850 17 00, fax 17 850 17 01, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.www.podkarpackie.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Kancelaria ogólna: poniedziałek 7:30 do 18:00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

 

Znak promocyjny Województwa Podkarpackiego

Polityka bezpieczeństwa | Ochrona Danych Osobowych | Cyberbezpieczeństwo | Koordynator ds. dostępności | Deklaracja dostępności | Mapa strony

Realizacja: Oddział ds. kreacji wizualnej i zarządzania serwisami internetowymi