Biuletyn Informacji Publicznej Samorządu Województwa Podkarpackiego

Mapa strony

Ogłoszenie o naborze. Informacja o: kandydatach, terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru.

URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35 – 010 Rzeszów

OGŁASZA NABÓR
NA DWA WOLNE STANOWISKA PRACY

inspektora
w Oddziale procedury odwoławczej
Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo, administracja, europeistyka albo ekonomia,
  2. co najmniej trzyletni staż pracy,
  3. znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
  4. znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
  5. znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  6. znajomość przepisów ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027,
  7. znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej,
  8. znajomość Umowy Partnerstwa dla realizacji polityki spójności 2021- 2027 w Polsce,
  9. znajomość programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021- 2027,
  10. obywatelstwo polskie,
  11. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  13. nieposzlakowana opinia.
  1. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
  1. prowadzenie rejestru protestów,
  2. weryfikacja formalna protestów od negatywnej oceny projektów wnoszonych przez wnioskodawców FEP 2021-2027 wzywanie ich do uzupełnień protestów,
  3. rozpatrywanie protestów od negatywnej oceny projektów- wnoszonych przez wnioskodawców FEP 2021- 2027,
  4. przedstawianie Zarządowi Województwa Podkarpackiego projektów uchwał w sprawie rozpatrzenia protestów,
  5. rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy beneficjentów RPO WP 2014-2020 oraz FEP 2021-2027 od wydanych przez instytucję zarządzającą decyzji administracyjnych określających kwotę środków przypadających do zwrotu i przygotowanie rozstrzygnięć w tym zakresie,
  6. rozpatrywanie odwołań beneficjentów RPO WP 2014-2020 oraz FEP 2021-2027 od wydanych przez instytucję pośredniczącą decyzji administracyjnych określających kwotę środków przypadających do zwrotu i przygotowanie rozstrzygnięć w tym zakresie,
  7. rozpatrywanie wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy beneficjentów RPO WP 2014-2020 oraz FEP 2021-2027 od wydanych przez instytucję zarządzającą decyzji administracyjnych
    w sprawie umorzenia w całości albo w części oraz odroczenia albo rozłożenia na raty spłaty należności wynikających z obowiązku zwrotu środków przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków europejskich wykorzystanych z naruszeniem procedur,
  8. rozpatrywanie odwołań beneficjentów RPO WP 2014-2020 oraz FEP2021-2027 od wydanych przez instytucję pośredniczącą decyzji administracyjnych w sprawie umorzenia w całości albo w części oraz odroczenia albo rozłożenia na raty spłaty należności wynikających z obowiązku zwrotu środków przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków europejskich wykorzystanych z naruszeniem procedur,
  9. powoływanie ekspertów do oceny wniosków lub wydawania opinii na etapie procedury odwoławczej,
  10. wykonywanie czynności związanych z postępowaniem przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawie skarg złożonych na rozstrzygnięcia w przedmiocie rozpatrzenia protestów wnoszonych przez wnioskodawców FEP 2021-2027,
  11. wykonywanie czynności związanych z postępowaniem przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawie skarg złożonych na decyzje administracyjne wydane w II instancji w wyniku rozpatrywania odwołań i wniosków o ponowne rozpatrzenie sprawy wnoszonych na decyzje administracyjne dot. nałożenia korekty oraz obowiązku zwrotu środków europejskich wykorzystanych z naruszeniem obowiązujących procedur, a także wnoszonych na decyzje w sprawie umorzenia w całości lub w części oraz odroczenia albo rozłożenia na raty spłaty należności wynikających z obowiązku zwrotu środków przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków europejskich wykorzystanych z naruszeniem procedur,
  12. współpraca z obsługą prawną Urzędu w zakresie postępowań przed Naczelnym Sądem Administracyjnym w sprawie skarg złożonych na rozstrzygnięcia w przedmiocie rozpatrzenia protestów wnoszonych przez wnioskodawców FEP 2021-2027,
  13. współpraca z obsługą prawną Urzędu w zakresie postępowań przed Naczelnym Sądem Administracyjnym w sprawie skarg złożonych na decyzje administracyjne wydane w II instancji w wyniku rozpatrywania odwołań i wniosków o ponowne rozpatrzenie spraw wnoszonych na decyzje administracyjne dot. nałożenia korekty oraz obowiązku zwrotu środków europejskich wykorzystanych z naruszeniem obowiązujących procedur, a także wnoszonych na decyzje w sprawie umorzenia w całości albo w części oraz odroczenia albo rozłożenia na raty spłaty należności wynikających z obowiązku zwrotu środków przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków europejskich wykorzystanych z naruszeniem procedur,
  14. współpraca z Instytucjami Pośredniczącymi w zakresie prawidłowej realizacji RPO WP 2014- 2020 oraz FEP 2021-2027,
  15. opiniowanie projektów aktów prawnych oraz dokumentów programowych, tworzonych dla polityki spójności 2014-2020 oraz dla polityki spójności 2021-2027,
  16. współpraca przy opracowaniu i aktualizowaniu Instrukcji Wykonawczej instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020/FEP 2021-2027, wzorów dokumentów, innej dokumentacji regulującej zasady realizacji Programu oraz przy udzielaniu odpowiedzi na skargi, wnioski, petycje i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie właściwości Departamentu,
  17. współudział w przygotowaniu i aktualizacji Rocznych Planów Kontroli w zakresie RPO 2014- 2020 oraz FEP 2021-2027,
  18. prowadzenie kontroli systemowych w Instytucjach Pośredniczących w realizacji RPO WP 2014- 2020 oraz FEP 2021-2027 w zakresie prawidłowości realizacji porozumień administracyjnych,
  19. współpraca z pozostałymi departamentami i oddziałami Urzędu oraz wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie prac związanych z polityką spójności 2014-2020 oraz polityką spójności 2021-2027,
  20. współpraca w przygotowywaniu i realizacji projektów pomocy technicznej,
  21. kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie prowadzonej przez oddział dokumentacji.
  1. Warunki pracy:
  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  3. praca na miejscu - w siedzibie Urzędu,
  4. pakiet socjalny.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. westionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  3. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),
  4. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełnipraw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślneprzestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór –załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  7. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  8. oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacjeo kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia).

 

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 4 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

 

W miesiącu wrześniu 2024 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na dwa wolne stanowiska pracy inspektora w Oddziale procedury odwoławczej Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4, Kancelaria ogólna, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 w terminie do dnia 15 października 2024 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4.

 

 

UWAGA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.

 

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

stosując art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego z siedzibą w 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4,
  2. Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie jest Pani Małgorzata Krysińska- Żmuda. Kontaktować można się we wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych poprzez e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, osobiście w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
  3. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
  4. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, oraz przepisów szczególnych tj.:
  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  1. Jeżeli w dokumentach kandydata zawarte są dane inne niż wskazane w obowiązujących przepisach prawa lub dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest zgoda kandydata na ich przetwarzanie.
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa (np. podmioty związane z obsługą sfery socjalnej – ZUS, PFRON; wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa) oraz podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Informacja o wyniku naboru jest zamieszczania na tablicy informacyjnej UMWP oraz publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy.
  3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Urzędu,
  4. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia
    przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w myśl obowiązujących przepisów, Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
    przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.
  7. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebycia dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym naborze.
    W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA

Władysław Ortyl

 

 

 

 

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na dwa wolne stanowiska pracy inspektora
w Oddziale procedury odwoławczej
Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów

L.p.

Nazwisko i imię/kod identyfikacyjny

Miejsce zamieszkania

1.

Mg1868

Rzeszów

2.

Gr89aN

Rzeszów

3.

Bk1970

Rzeszów

4.

I2495W

Tyczyn

 

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 22 listopada 2024 r. o godzinie 8.00 w pokoju 217 (II piętro) Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4. Jednocześnie informuję, że na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się w wyznaczonym terminie z dokumentem potwierdzającym tożsamość. Niestawienie się kandydata w wyżej określonym terminie (22 listopad 2024 r., godz. 8.00) skutkować będzie wykluczeniem z postępowania rekrutacyjnego.

Przewodniczący Komisji
Lesław Majkut

 

 

 

 

 

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
na dwa wolne stanowiska pracy inspektorów
w Oddziale procedury odwoławczej
Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

Informuję, iż w wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia na stanowiskach inspektorów w Oddziale procedury odwoławczej Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wybrani zostali: Pani Izabela Wójcik zamieszkała w Tyczynie oraz Pan Piotr Liptak zamieszkały w Rzeszowie. W ocenie Komisji do przeprowadzania naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie Pani Izabela Wójcik oraz Pan Piotr Liptak spełnili wymagania do zatrudnienia na wolnych stanowiskach pracy określonych wyżej, co stwierdzono na podstawie przedłożonych dokumentów aplikacyjnych oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

 MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA

Władysław Ortyl

 

 

Do pobrania:

 

Herb Województwa Podkarpackiego

 

© Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, tel. 17 850 17 00, fax 17 850 17 01, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.www.podkarpackie.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Kancelaria ogólna: poniedziałek 7:30 do 18:00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

 

Znak promocyjny Województwa Podkarpackiego

Polityka bezpieczeństwa | Ochrona Danych Osobowych | Cyberbezpieczeństwo | Koordynator ds. dostępności | Deklaracja dostępności | Mapa strony

Realizacja: Oddział ds. kreacji wizualnej i zarządzania serwisami internetowymi