Podstawa prawna:
- art. 5.2.; 5.3.; art. 6.1.-3.; art. 6a.1.-3.; art. 7a.1.-2.; art.8.1.; art.9,1; art.10.1.-5. ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1693 z późn. zm.)
Informacja adresowana jest do:
Właściwych organów zainteresowanych zmianą kategorii drogi.
Wymagane dokumenty:
- wniosek złożony w oparciu o stosowne artykuły w/w ustawy, wraz z podaniem osoby do kontaktu w sprawie,
- załącznik graficzny obrazujący proponowane zmiany - mapa w formacie nie mniejszym niż A3, skala 1:1000, w nawiązaniu do dróg wyższej kategorii.
Dokumenty należy składać:
adres korespondencyjny:
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Departament Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego
35-010 Rzeszów, ul. Al. Ł. Cieplińskiego 4
osobiście:
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
35-010 Rzeszów, ul. Al. Ł. Cieplińskiego 4, kancelaria ogólna (parter)
lub
Departament Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego pok. 323, tel. (0-17) 8501731
Osoba odpowiedzialna:
Dariusz Drozd – główny specjalista, tel. (0-17) 8501754; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.