Podstawa prawna:
- art. 10.6-8 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1693 z późn.zm.)
Informacja adresowana jest do:
właściwych organów tj. gmin, starostw, miast na prawach powiatu zainteresowanych nadaniem nowej bądź zmianą obecnej numeracji dróg.
Wymagane dokumenty:
- wniosek złożony w oparciu o stosowne artykuły w/w ustawy, wraz z podaniem osoby do kontaktu w sprawie,
- kserokopia Uchwały Rady Gminy, Rady Powiatu o przyjęciu dróg w poczet dróg publicznych wraz z numerem Dziennika Urzędowego Województwa Podkarpackiego, w
którym została opublikowana przedmiotowa Uchwała, - załącznik graficzny obrazujący proponowane zmiany w nawiązaniu do istniejących dróg publicznych, mapa w skali 1:1000.
Dokumenty należy składać:
adres korespondencyjny:
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Departament Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego
35-010 Rzeszów, ul. Al. Ł. Cieplińskiego 4
osobiście:
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
35-010 Rzeszów, ul. Al. Ł. Cieplińskiego 4, kancelaria ogólna (parter)
lub
Departament Dróg i Publicznego Transportu Zbiorowego pok. 323, tel. (0-17) 8501731
Osoba odpowiedzialna
Dariusz Drozd – główny specjalista, tel. (0-17) 8501754; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.