Biuletyn Informacji Publicznej Samorządu Województwa Podkarpackiego

Mapa strony


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.

[ Kliknij, aby rozwinąć lub zwinąć informację ]

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego o Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego z siedziba w 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4.
2.Z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych poprzez e-mail - iod@podkarpackie.pl, telefonicznie 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, osobiście w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie.
3.Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
4.Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie:
a)art. 6 ust.1 lit. b Rozporządzenia 2016/679 (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
b)art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679 (w zakresie przewidzianym w art. 22¹
i nast. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
c)art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku ciążącego na administratorze oraz przepisów szczególnych tj.
-ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
-ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
-ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
5)Podanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych poza ogłoszonym naborem lub w zakresie nieokreślonym przepisami prawa w ramach naboru zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
6)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Informacja o wyniku naboru jest zamieszczania na tablicy informacyjnej UMWP oraz publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy.
7.Pani/Pana dane osobowe gromadzone w celach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres 7 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji.
8.Kandydat może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przyszłych rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w myśl obowiązujących przepisów.
9) Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
11.Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.
12.Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebycia dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym naborze. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
13.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Ogłoszenie o naborze. Informacja o: kandydatach, terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru.

 

URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

inspektora w Kancelarii Tajnej
Biura Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji Niejawnych


1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) co najmniej pięcioletni staż pracy,
3) poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „tajne” lub gotowość do poddania się procedurze poszerzonego postępowania sprawdzającego,
4) znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
5) znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
6) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
7) znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych,
8) znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2011 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych,
9) znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie sposobu oznaczenia materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności,
10) znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne,
11) obywatelstwo polskie,
12) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
13) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
14) nieposzlakowana opinia.

2. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
1) przyjmowanie, rejestrowanie i ewidencjonowanie materiałów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wpływających do Biura, a także o klauzuli „poufne” lub wyższej wpływających do Urzędu,
2) przechowywanie oraz wydawanie materiałów niejawnych, a także innych- wymagających szczególnej ochrony, uprawnionym osobom oraz egzekwowania ich zwrotu,
3) sprawowanie nadzoru nad zabezpieczonymi przez użytkowników materiałami niejawnymi przechowywanymi w Kancelarii Tajnej, a także prowadzoną ewidencją tych materiałów,
4) konsultowanie w zakresie nadawania klauzuli niejawności oraz właściwego oznaczenia materiałów niejawnych oraz sporządzania przesyłek zawierających informacje niejawne,
5) obsługa techniczna przeprowadzanych przeglądów materiałów niejawnych w Urzędzie,
6) współudział w przygotowywaniu stanowiska Marszałka Województwa Podkarpackiego lub pisemnych zgód innych osób uprawnionych do nadawania klauzul tajności w sprawie ich zmiany lub zniesienia,
7) zakładanie karty zapoznania się z dokumentem o klauzuli „poufne” lub wyżej,
8) prowadzenie ewidencji wejść i wyjść do I strefy ochronnej,
9) koordynowanie obiegu materiałów niejawnych wpływających do Urzędu (od momentu ich przyjęcia w Kancelarii Ogólnej do finalnego przekazania odbiorcy końcowemu),
10) nadawanie w BO (przekazywanie, wysyłanie) dokumentów niejawnych, w tym przygotowywanie przesyłek listowych lub paczek,
11) dostarczenie przesyłek zawierających materiały niejawne do adresata,
12) współuczestniczenie w przeprowadzanych przez Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych kontrolach,
13) wyposażenie pracowników odpowiedzialnych w departamentach/ komórkach organizacyjnych Urzędu za rejestrację dokumentów o klauzuli „zastrzeżone” w odpowiednie dzienniki ewidencyjne, a także szkolenie pracowników oraz kontrolowanie przestrzegania ustalonych zasad obiegu tych dokumentów departamentach/ komórkach organizacyjnych Urzędu,
14) przyjmowanie do przechowywania i wydawanie worków z kluczami zapasowymi od stref chronionych/ obszarów wymagających ochrony oraz kluczy zapasowych od biur w sytuacjach nadzwyczajnych, na podstawie prowadzonych ewidencji,
15) współudział w przygotowaniu i rozliczaniu budżetu Biura,
16) przygotowywanie dokumentacji komórki przekazywanej do Archiwum zakładowego,
17) przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozdzielanie pism jawnych wpływających do Biura zgodnie z dyspozycją dyrektora Biura,
18) prowadzenie listy obecności pracowników Biura, ewidencji wyjść w godzinach służbowych, kart urlopowych, rejestru delegacji służbowych oraz innych spraw kadrowo- organizacyjnych,
19) przygotowywanie książek meldunkowych służby porządkowo- ochronnej pełnionej całodobowo w budynku Urzędu (zamawianie, przesznurowywanie, opieczętowywanie itp.) wydawanie portierom, odbieranie i przechowywanie wypełnionych książek, a także udostępnianie osobom upoważnionym,
20) przygotowywanie dla portierów ewidencji zdawania, przechowywania i pobierania kluczy oraz worków z kluczami, wydawanie i odbieranie od portierów oraz przechowywanie wypełnionych ewidencji,
21) analizowanie w godzinach pracy zapisów monitoringu wizyjnego służącego jako elektroniczny system pomocniczy wspomagający ochronę informacji niejawnych w wyznaczonych w urzędzie strefach ochronnych oraz zgłaszanie incydentów i zdarzeń dotyczących bezpieczeństwa i ochrony przetwarzanych informacji niejawnych,
22) prowadzenie Dziennika zdarzeń monitoringu wizyjnego z kamer zabezpieczających wyznaczone w Urzędzie strefy ochronne,
23) prowadzenie ewidencji wejść i wyjść strefy ochronnej III,
24) realizowanie zapisów Procedury kontroli ruchu osobowego w wydzielonej I, II i III strefie ochronnej w Urzędzie,
25) analizowanie oraz archiwizowanie zapisów elektronicznego systemu alarmowania, napadu i włamania oraz kontroli dostępu,
26) wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora- pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych.

4. Warunki pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
3) praca na miejscu – w siedzibie Urzędu,
4) pakiet socjalny.

5. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),
4) kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „tajne” lub gotowość do poddania się procedurze poszerzonego postepowania sprawdzającego,
5) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
6) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
8) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
9) oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia).

 

W miesiącu styczniu 2023 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy inspektora w Kancelarii Tajnej Biura Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji Niejawnych, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4, kancelaria ogólna, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 w terminie do dnia 27 lutego 2023 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4.

 

UWAGA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego z siedzibą w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie: 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, kontakt osobisty w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie,
- dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,
- dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych,
-podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,
-odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.

 

 

MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA

Władysław Ortyl

 

 

 

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na wolne stanowisko pracy inspektora
w Kancelarii Tajnej
Biura Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji Niejawnej
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów

 

L.p.

Nazwisko i imię/kod identyfikacyjny

Miejsce zamieszkania

1.

18T21m

Glinik

2.

KoDa79

Lubenia

3.

LekJ04

Łańcut

4.

46Ltom

Rzeszów

5.

DM3qw9

Rzeszów

6.

Pm6Aa8

Strażów

7.

598035

Rzeszów

8.

19s27A

Rzeszów

9.

Jx22Ta

Tarnobrzeg

 

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 10 marca 2023 r. o godzinie 8.00 w pokoju 217 (II piętro) Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, al. Łukasza Cieplińskiego 4. Jednocześnie informuję, że na rozmowę kwalifikacyjną należy zgłosić się w wyznaczonym terminie z dokumentem potwierdzającym tożsamość. Niestawienie się kandydata w wyżej określonym terminie (10 marca 2023 r., godz. 8.00) skutkować będzie wykluczeniem z postępowania rekrutacyjnego.

 

Przewodniczący Komisji 

Lesław Majkut

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (załącznik nr 4_oswiadczenieRODO.docx)załącznik nr 4_oswiadczenieRODO.docx[OR] Anna Tomankiewicz14 kB2023-02-14 15:012023-02-14 15:01
Pobierz plik (załacznik nr 3_oswiadczenie_2018.docx)załacznik nr 3_oswiadczenie_2018.docx[OR] Anna Tomankiewicz13 kB2023-02-14 15:012023-02-14 15:01
Pobierz plik (załącznik nr 2_oswiadczenia 2018.docx)załącznik nr 2_oswiadczenia 2018.docx[OR] Anna Tomankiewicz15 kB2023-02-14 15:012023-02-14 15:01
Pobierz plik (załącznik nr 1_ kwestionariusz.docx)załącznik nr 1_ kwestionariusz.docx[OR] Anna Tomankiewicz14 kB2023-02-14 15:012023-02-14 15:01

 

Herb Województwa Podkarpackiego

 

© Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, tel. 17 850 17 00, fax 17 850 17 01, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.www.podkarpackie.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Kancelaria ogólna: poniedziałek 7:30 do 18:00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

 

Znak promocyjny Województwa Podkarpackiego

Polityka bezpieczeństwa | Ochrona Danych Osobowych | Cyberbezpieczeństwo | Koordynator ds. dostępności | Deklaracja dostępności | Mapa strony

Realizacja: Oddział ds. kreacji wizualnej i zarządzania serwisami internetowymi