Biuletyn Informacji Publicznej Samorządu Województwa Podkarpackiego

Mapa strony

OS-I.721.3.30.2023.MO                                                                                                                                                                                                                      Rzeszów, 2020-10-27

 

OGŁOSZENIe

 

Na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1094)

Zarząd Województwa Podkarpackiego podaje do publicznej wiadomości :

1.    W dniu 12 maja 2023r. przystąpiono do opracowywania Programu ochrony powietrza dla strefy podkarpackiej - aktualizacja z uwagi na stwierdzone przekroczenie poziomu dopuszczalnego pyłu zawieszonego PM10, przekroczenie poziomu dopuszczalnego pyłu zawieszonego PM2,5 oraz poziomu docelowego benzo(a)pirenu wraz z Planem Działań Krótkoterminowych.

2.    Postępowanie, którego przedmiotem jest opracowanie „Programu ochrony powietrza dla strefy podkarpackiej – aktualizacja…” prowadzone jest z urzędu, na podstawie art. 91 ust 9c ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska
(tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2256 ze zm.)

3.    Zgodnie z art. 91 ust. 3 ustawy Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2256 ze zm.) Sejmik Województwa Podkarpackiego jest organem właściwym
do określenia w drodze uchwały aktualizacji Programu ochrony powietrza dla strefy podkarpackiej, o której mowa w art. 89 ust. 1 pkt 1 i 4 tej ustawy.

Roczna ocena jakości powietrza za rok 2021 dostępna jest na Portalu Jakości Powietrza Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska pod linkiem https://powietrze.gios.gov.pl/pjp/rwms/publications/card/1722;

4.    Zakres programu ochrony powietrza został określony w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2019r. w sprawie programów ochrony powietrza oraz planów działań krótkoterminowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1159);

5.    Dokumenty zebrane w sprawie znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, ul. Lubelska 4, 35-241 Rzeszów, Departament Ochrony Środowiska, pokój 225, w godzinach pracy urzędu;

6.    Od dnia 27 października 2023r. na stronie internetowej oraz w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie dostępny jest projekt aktualizacji programu ochrony powietrza dla strefy podkarpackiej. Link do programu: https://bip.podkarpackie.pl/informacja-o-srodowisku/ochrona-powietrza/6619-aktualizacja-programu-ochrony-powietrza-dla-strefy-podkarpackiej-projekt;

7.    Uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy można wnieść ustnie do protokołu lub pisemnie na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Departament Ochrony Środowiska, Al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów lub elektronicznie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; od dnia ukazania się ogłoszenia do dnia 20 listopada 2023r;

8.    Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Zarząd Województwa Podkarpackiego.

Z up. Zarządu Województwa Podkarpackiego

                                                                                                                                                                                                                                                                   Andrzej Kulig

Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (ogłoszenie strefa podkarpacka.doc)Ogłoszenie w sprawie konsultacji społecznych aPOP dla strefy podkarpackiej[OS] Małgorzata Orłowska233 kB2023-10-30 10:522023-10-30 10:52
Pobierz plik (Ogłoszenie strefa podkarpacka.pdf)Ogłoszenie w sprawie konsyultacji społecznych aPOP dla strefy podkarpackiej[OS] Małgorzata Orłowska1028 kB2023-10-30 10:532023-10-30 10:53

dotycząca projektu „Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej – województwo podkarpackie”.

Załacznik jest tekstem niedostępnym cyfrowo.

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (230428_interpelacja_radnego_kotuli.pdf)Treść złożonej interpelacji[KS] Iwona Kiełbasa1020 kB2023-05-05 08:552023-05-05 08:55
Pobierz plik (230510_odpowiedz_na_interpelacje_kotula.pdf)Odpowiedź na interpelację[KS] Iwona Kiełbasa142 kB2023-05-18 11:522023-05-18 11:52

Samorząd

Sejmik

Zarząd

Urząd Marszałkowski

Archiwum

INFORMACJA o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych

Wymagania dotyczące informacji podawanych w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą*

Informacja o tożsamości oraz danych kontaktowych Administratora
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Marszałek Województwa Podkarpackiego z siedzibą w 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4.
Informacja o danych kontaktowych Inspektora Ochrony Danych
 2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie 17 747 67-09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, kontakt osobisty w siedzibie Urzędu przy Al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie.
Cele przetwarzania i podstawa prawna
 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zgłaszania przypadku problemów z dostępnością strony internetowej **) w zakresie: dane kontaktowe wnioskodawcy - imię, nazwisko, adresu, e-mail. Przetwarzanie innych danych osobowych podanych z własnej inicjatywy  odbywa się na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody ***).
Okres przechowywania danych
 4. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji  celu. Po tym okresie dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie do celów archiwalnych - w interesie publicznym (przypisana kategoria archiwalna „BE 10” ****).
 Prawa osoby, której dane dotyczą
5. posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych - z zastrzeżeniem *****), zgodnie z którym nie jest możliwe usunięcie danych osobowych niezbędnych, w szczególności do:
  1. wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego;
  2. celów archiwalnych w interesie publicznym.
6. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. w  każdej  chwili ma Pani/Pan  prawo  cofnąć  zgodę  na  przetwarzanie  tych  danych osobowych, które przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Cofnięcie zgody nie będzie  wpływać  na  zgodność  z  prawem  przetwarzania,  którego  dokonano  na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom .
9. podanie danych osobowych jest dobrowolne,  jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować, że nie będzie możliwa realizacja ww. celu. (lub załatwienia sprawy)
10. Pana/Pani dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
11. Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
 
*) podstawa prawna klauzuli: Art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. - Dz. Urz. UE L119 z 4 maja 2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L127 z 23 maja 2018, str. 2. 
**) podstawa prawna przetwarzania danych: art.6 ust.1 lit. c RODO - ustawa  z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062).
***) podstawa prawna wyrażonej zgody: art.6 ust. 1 lit. a RODO.
****) podstawa prawna czasookresu przetwarzaia danych osobowych: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
*****) podstawa prawna do zastrzeżeń przetwarzania danych:  art. 17 ust. 3 lit. b i d RODO.

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), zarządzeniem Nr 96/2024 Marszałka Województwa Podkarpackiego z dnia 25 listopada 2024 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego, wyznaczono:

Do zadań Koordynatorów należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Do pobrania poniżej:

  • Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami podpisany przez Pana Władysława Ortyla Marszałka Województwa Podkarpackiego, wersja druga (plik PDF, otwiera się w nowym oknie).
  • Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności cyfrowej osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami podpisany przez Pana Władysława Ortyla Marszałka Województwa Podkarpackiego, wersja druga (plik PDF, otwiera się w nowym oknie).
  • Raport o stanie zapewniania dostępności Urzędu (na druku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej plik Word, niedostępny cyfrowo, otwiera się w nowym oknie oraz plik PDF wygenerowany z portalu GUS, otwiera się w nowym oknie),
  • Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na rok 2022 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 1, 2, 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami podpisany przez Pana Władysława Ortyla Marszałka Województwa Podkarpackiego, wersja druga (plik PDF, otwiera się w nowym oknie).
  • Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na rok 2023 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 1, 2, 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami podpisany przez Pana Władysława Ortyla Marszałka Województwa Podkarpackiego (plik DOCX, otwiera się w nowym oknie).
  • Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na rok 2024 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 pkt. 1, 2, 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami podpisany przez Pana Władysława Ortyla Marszałka Województwa Podkarpackiego (plik DOCX, otwiera się w nowym oknie).

Informacja ogólna

W przypadku braku dostępności cyfrowej strony/plików (w tym formularzy online lub formularzy udostępnianych np. w postaci niedostępnego dokumentu cyfrowego, zwłaszcza w postaci niedostępnego skanu) istnieje dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby – odczyt i pomoc w wypełnieniu dokumentu/formularza przez pracownika Urzędu. Możliwy jest dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego za pomocą darmowych narzędzi do zmiany skanu do edytowalnego dokumentu.

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarUtworzonoOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (raport-gus-31-03-25.pdf)Raport o stanie zapewnienia dostępności Urzędu[SI] Agnieszka Marczak214 kB2025-04-01 07:272025-04-01 07:28
Pobierz plik (PLAN_DZIAŁANIA_Dostępność_2020_2021_marzec.pdf)Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności architektonicznej[BO] Mirosław Gieroń192 kB2021-02-08 10:002021-03-10 09:40
Pobierz plik (plan2020_2.pdf)Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności cyfrowej [BO] Mirosław Gieroń333 kB2020-11-20 11:352021-03-11 10:35
Pobierz plik (PLAN_na_2024_wspólny.docx)Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności na rok 2024[BO] Mirosław Gieroń30 kB2023-12-06 12:462023-12-06 12:46
Pobierz plik (PLAN_na_2023_r_z_dnia_28_11_2022_wspólny.docx)Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności na rok 2023[BO] Mirosław Gieroń31 kB2022-12-27 09:432022-12-27 09:43
Pobierz plik (plan_na_2022r_15_12_2021.pdf)Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności na rok 2022[BO] Mirosław Gieroń336 kB2021-12-20 11:022021-12-20 11:03
Pobierz plik (Raport_o_stanie_zapewniania_dostępności_wzór_formularza_17032021 (002) (1).docx)Raport o stanie zapewniania dostępności Urzędu[BO] Mirosław Gieroń77 kB2021-03-26 13:292021-03-31 10:36
Pobierz plik (RAPORT_GUS_25_03_2023.pdf)Raport o stanie zapewniania dostępności Urzędu[BO] Mirosław Gieroń72 kB2021-03-31 14:262021-03-31 14:26

Deklaracja dostępności portalu BIP Samorządu Województwa Podkarpackiego.

 

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.podkarpackie.pl

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Stan dostępności cyfrowej

 

Ta strona internetowa jest niezgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

 

Niezgodność z załącznikiem

  • Część filmów zamieszczonych w serwisie może nie posiadać napisów lub audiodeskrypcji.
  • Niektóre linki mogą być puste lub nieopisane
  • Niektóre podstrony wymagają optymalizacji struktury nagłówków.
  • W kodzie HTML strony mogą pojawić się nieścisłości.
  • Wyszukiwarka niekontrastowy napis nielogiczna struktura nagłówkowa wyników szukania
  • Zakładka Statut nieopisane pliki niedostępne cyfrowo
  • Zakładka Sytuacja społeczno-gospodarcza niedostępne cyfrowo pliki
  • Zakładka Budżet i mienie niedostępne cyfrowo pliki
  • Zakładki Nieruchomości i Ruchomości niedostępne cyfrowo pliki nielogiczna zawartość stron
  • Zakładka Spółki niedostępne cyfrowo pliki
  • Zakładka Planowanie przestrzenne niedostępne cyfrowo pliki
  • Zakładka Informacje o środowisku niedziałające źle opisane linki
  • Zakładka współpraca z NGO niedostępne cyfrowo pliki źle opisane i oznaczone linki
  • Zakładka Uchwały Semiku niedostępne cyfrowo pliki
  • Zakładka Prezydium Sejmiku nieodpowiednie opisy alternatywne
  • Zakładka Radni Województwa tabela bez nagłówka napisy w zaniżonym kontraście
  • Zakładka Komisje sejmiku brak podstrony
  • Zakładka Petycje źle skonstruowane tabele
  • Zakładka Uchwały Zarządu niedostępne cyfrowo pliki
  • Zakładka Informacje ogólne nieaktualne informacje
  • Zakładka Informacja publiczna nieopisane linki
  • Zakładka zamówienia publiczne niedostępne cyfrowo pliki - skany
  • Zakładka Kontrole zamówień publicznych niedostępne cyfrowo pliki
  • Zakładka Schematy kontroli niedostępne cyfrowo pliki niewłaściwie opisane linki
  • Zakładka sprawy do załatwienia niedostępne cyfrowo pliki niewłaściwie opisane linki
  • Zakładka Regulaminy i organizacja wewnętrzna Urzędu niedostępne cyfrowo pliki niewłaściwie opisane linki
  • Zakładka Rejestry i ewidencje niewłaściwie opisane linki
  • Zakładka Archiwum brak etykiet wyszukiwarki niewidoczna zawartość pola brak fokusa w formularzu
  • W razie problemów z dostępnością cyfrową, zapraszamy do kontaktu - można do nas napisać na adres e-mail lub zadzwonić.

 

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty stworzone przed 23 września 2018r. mogą być niedostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Pliki pochodzące ze źródeł zewnętrznych.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Agnieszki Marczak — mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 17 743 32 94.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie,
  • Adres: al. łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie udostępnia następujące aplikacje mobilne:


Dostępność architektoniczna

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie,
al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów

Budynek jest w pełni dostępny dla osób poruszających się na wózku.
Szczegółowy opis dostosowania naszej siedziby głównej.


Dostępność informacyjno-komunikacyjna

Szczegółowy opis dostępności informacyjno-komunikacyjnej.

 

 

Ogłoszenie o naborze.

Komisarz Wyborczy w
Rzeszowie

         POSTANOWIENIE
         Komisarz Wyborczy w Rzeszowie
         z dnia 22 września 2014 r.

w sprawie powołania terytorialnych komisji wyborczych

 

Herb Województwa Podkarpackiego

 

© Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, tel. 17 850 17 00, fax 17 850 17 01, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.www.podkarpackie.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Kancelaria ogólna: poniedziałek 7:30 do 18:00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

 

Znak promocyjny Województwa Podkarpackiego

Polityka bezpieczeństwa | Ochrona Danych Osobowych | Cyberbezpieczeństwo | Koordynator ds. dostępności | Deklaracja dostępności | Mapa strony

Realizacja: Oddział ds. kreacji wizualnej i zarządzania serwisami internetowymi